Friday, March 15, 2013

Malam2 yg terang.....

14.03.2013
RABU

Yeayyy...yeargh!!!!
TNB dah mai pasang lampu jalan kat depan umah kitorang ni....
Kontraktor mai buat keje pemasangan....
Tapi aku tak tau laa....lampu jalan ni mmg free (yg diperuntukan / subsidi).....atau jiran depan umah tu yg mintak pasang dan membayar RM10 setiap bulan, huhu. Sbb, bila TNB mai pasang jer...dia (suami jiran) yg standby dan keluar dari pagar umah dia bersembang2 ngan pekerja TNB tu. Tak berkesempatan nk tanya jiran lagi... :P
Lampu dh siap pemasangan....tunggu gelap jer ni nk keluar cahaya lampu, hahahha.. Peghak mcm tak penah tgk lampu jalan, kan...kan...jakunnnnn...
Yeayyy....lampu dh terpasang. Teranggggnya.
Barulah tak gelap lorong umah kitorang ni....
Ada laa cahaya tambahan (selain dari lampu luar umah kitorang) masa abg nk masukkan kancil dlm pagar....aku tukang bukak dan tutup, kunci pagar malam2 (selalunya kul 12mlm cenggitu).........hehe...

Nota ALONA:-
~Yang syok....lampu tu betoi2 depan umah kitorang lak tu, hihi......syoknyerrrr...

6 comments:

DeLLas said...

leh wat bakar2 ayam depan umah.. hehehe

Nad MamaZN said...

Aah leh la wat aktiviti apa2 mlm2 pasni :)

❤Kamsiah❤ said...

betul2 depan umh akak,ada lampu jalan..tak payah pasang lampu tido dh dalam bilik tido..:)

el said...

sampai ke umah el terangnye hahaha
seronok bkn main kak lona ea

Kesuma Angsana said...

barulah terang benderang, selamat ler rasa sikit, nampak segala benda ye

wantie said...

terang benderang kak. bagus mcm ni.