Saturday, March 16, 2013

Nak ke Seoul???

Setiap hari...kat emel aku menerima risalah dari stardeal.my ni. Mcm2 ada!!! Padahal aku tak penah pun mendaftarkan emel ke apa ngan website ni.
Tapi hari ni mcm menarik sket aku nk kongsi kat blog aku ni.....
RM129 utk 4h3m bandaraya Seoul....tidak termasuk ler gi Nami Island dan perbelanjaan TERSEMBUNYI yg lain, hehe. Tiket penerbangan dh tentulah sendiri yg beli, kan......

Aku tak penah ada pengalaman membeli apa2 melalui rangkaian mcm ni....
Tak pandai pun lagi nak membeli kat sini...huhu..
Ni masa aku terima emel beberapa hari yg lalu...
Jom tgk apa yg dorang sediakan utk pakej ni...
Apa yg best....apa yg kurang menarik??
Lagi satu...makan2 kat sana dorang (pakej ni) akan bawak kat tempat halal ke......
Leh sambung baca kat bawah ni...hehe..
Leh sambung lagi baca...pandai2 lah melihat kalo mmg suka lihat tawaran2 mcm ni, kan...hehe.. Tp kalo nk gi Nami Island kena tambah RM460 seorang utk pakejnya....mmm....
Tawaran ada lagi 6 hari........sape yg berminat....leh pikir.

Leh sambung baca lagi itinerary dia...
Ada duit berlebih-lebih semuanya boleh.....kan???



Nota ALONA:-
~Aku leh tgk aje lah, hehe...Nak pi tu idak ler lagi kot.....Saja kongsi2.

7 comments:

Kamsiah yusoff said...

akak pulak jenis tak percaya offer mcm tu...
biasanya tak bukak pun emel2 mcm tu...delete terus hehe

Gieyana said...

Flight tiket pon dh ribu riban dh kak..sy x brni kalau nk beli offer mcm nie..tkut kena tipu..tmbah lak travel oveseas cmni...susah nih..hihi

dwatyKNY said...

bilalah aku dapat gi sana... huhuhuh

Ena's Stories said...

leh caya ke tuh?
tp murah juga apa yg di offer tuh..

Anonymous said...

kdg2 payah nak caya lah murah2 sgt cenggini, takut ada yg hidden cost tu nanti !

wantie said...

marketing strategi le tu

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

tgk mcm best noh..

tp tu la tk bran nk beli kalau gini..huhu